Gruzińska winiarnia J.S.C. Telavi Wine Cellar wprowadza nowe etykiety dla wybranych linii
produktowych marki Marani. Nowa identyfikacja wizualna dotyczy win AOC, regionalnych
oraz musujących. Najnowszy projekt etykiet win Marani na nowo definiuje charakter marki. Postawiono na prostą, elegancką estetykę, uproszczono liternictwo i wyraźnie zadbano o odróżnienie poszczególnych linii produktowych. Nowe etykiety opatrzone są także odświeżoną wersją logotypu.
Wina AOC
Termin AOC, czyli Appellation d’Origine Contrôlée, oznacza określony obszar, metody uprawy winorośli oraz techniki produkcji, będące potwierdzeniem najlepszej jakości wina. W ofercie Marani znajdują się wina apelacji z regionów Kacheti oraz Racha-Lechkhumi, takie jak doceniane przez koneserów Mukuzani czy Khvanchkara. Nowe etykiety tej linii win charakteryzuje klasyczna elegancja, odpowiadająca ich wyrafinowanemu smakowi.
Wina regionalne
Linia win regionalnych opatrzona została nieco lżejszym designem, wyraźnie odmiennym od
dotychczasowego. Miłośnicy Mtsvane czy Saperavi powinni szukać na półkach butelek z
charakterystyczną plecionką zainspirowaną motywem tradycyjnych dachów z regionu Meschetia.
Wina musujące
Nowe, nieco awangardowe etykiety win musujących Marani znacznie zyskały na czytelności. By
ujednolicić identyfikację wszystkich linii produktów, na etykiecie, poza nazwą marki Marani, pojawił się logotyp w pełnym kształcie.
To nie pierwsze wina Marani, które doczekały się up-brandingu etykiet. W 2021 r. marka
zaprezentowała nowe, minimalistyczne etykiety dla linii swoich win stołowych – Telavuri.
W Polsce wina Marani dostępne są od 19 lat poprzez wyłącznego dystrybutora, Marani 1915
(www.marani.com.pl).