Od 1 października 2022 roku nastąpi zmiana na stanowisku dyrektora generalnego McDonald’s Polska. Nowym szefem polskiego rynku zostanie Tomasz Rogacz, który dotychczas pełnił funkcję Senior Director Restaurant Development. Z kolei Adam Pieńkowski, który od sześciu lat zarządzał firmą, awansuje do struktur globalnych obejmując stanowisko Vice President, Global Menu Strategy.
Tomasz Rogacz związany jest z McDonald’s od 2001 roku. Rozpoczął pracę w restauracji McDonald’s, a następnie awansował na kolejne stanowiska w strukturach firmy. W 2011 roku dołączył do McDonald’s Serbia jako Market Manager, a w latach 2014–2021 był Dyrektorem Generalnym organizacji w Czechach i na Słowacji. Pod kierownictwem Tomasza Rogacza restauracje na tych rynkach osiągnęły rekordowe wyniki sprzedaży i przeszły przez proces modernizacji.
Po 10 latach pracy za granicą, Tomasz wrócił do Polski i objął stanowisko Senior Director Restaurant Development. Był odpowiedzialny za działy: operacyjny, franczyzy, rozwoju biznesu i technologii. Z dniem 1 października rozpocznie nowy rozdział w karierze związany z kierowaniem i rozwojem McDonald’s w Polsce.
Adam Pieńkowski, dotychczasowy dyrektor generalny rynku, awansował w strukturach globalnych marki i obejmie stanowisko Vice President, Global Menu Strategy w centrali McDonald’s w Chicago. W ciągu 6 lat na stanowisku dyrektora generalnego w Polsce, Adam znacząco zmodernizował restauracje i wraz z zespołem wprowadził rozwiązania digitalowe wspierające doświadczenia gości. Mimo licznych wyzwań, w tym czasie sprzedaż na rynku polskim wzrosła prawie dwukrotnie, a liczba restauracji powiększyła się o 130 lokali przekraczając liczbę pół tysiąca.